close

JamesBlunt_cr_ AndrewH.Walker_2011


James Blunt - You're Beautiful Lyrics



(影片來源:Youtube。如有侵權疑慮等等問題,請盡速告知,我會立即下架)



My life is brilliant

我的人生很美好


My life is brilliant
我的人生很美好
My love is pure
我的愛很純淨
I saw an angel
那時我看見一位天使
Of that I'm sure
我確定她是天使
She smiled at me on the subway
她在地鐵那對我微笑
She was with another man
她身旁已經有個伴了
But I won't lose no sleep on that
但我不會因此而失眠
Cause I've got a plan
因為我有個計劃


You're beautiful. You're beautiful.
你好美麗,你好美麗
You're beautiful, it's true
你真的好美麗
I saw your face in a crowded place
在擁擠的人潮中我看見你的臉龐
And I don't know what to do
而我不知道該做什麼
Cause I'll never be with you
因為我們永遠不會在一起


Yes, she caught my eye
是的,她吸引了我的目光
As we walked on by
當她走過的時候
She could see from my face that I was
她可以看見我的臉
Fucking high
非常興奮
And I don't think that I'll see her again
而我不敢保證可以再次看到她
But we shared a moment that will last 'til the end
但我們擁有了一個短暫的美好


You're beautiful. You're beautiful
你好美麗,你好美麗
You're beautiful, it's true
你真的好美麗
I saw your face in a crowded place
在擁擠的人潮中我看見你的臉龐
And I don't know what to do
而我不知道該做什麼
Cause I'll never be with you
因為我們永遠不會在一起


You're beautiful. You're beautiful
你好美麗,你好美麗
You're beautiful, it's true
你真的好美麗
There must be an angel with a smile on her face
應該有天使笑起來和她一樣美
When she thought up that I should be with you
當她在思考我們是否該在一起的時候
But it's time to face the truth
該是時候面對現實了
I will never be with you
我們永遠不會在一起


amber's talk to youuu

目前我正在用聽英文歌學習英文
因為我很不喜歡讀英文,但我很愛音樂很愛唱歌
所以覺得這樣學習英文的方法
是讓我最快樂的方法
分享給大家

arrow
arrow

    Amber安柏兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()